AccountView Update 9.7a


Maak nog gebruik van onze actie tot en met 30 november 2017.
Visma brengt ons de nieuwe versie van AccountView. Versie 9.7a. Tijd dus om uw software weer te updaten. De integratie met de online Visma diensten zijn weer verder ontwikkeld. Ook zijn een aantal veelgehoorde wensen van klanten gerealiseerd. Wij zijn er in ieder geval enthousiast over en adviseren u dan ook om, als u de update nog niet heeft geïnstalleerd, dit op korte termijn uit te laten voeren.

Even in het kort de belangrijkste wijzigingen


Actieve signalering in het navigatievenster
Het is vanaf versie 9.7a mogelijk om te signaleren of er een actie van u nodig (of gewenst) is. Het systeem toont u een melding in het navigatievenster. De meldingen zijn vooral interessant voor wie gebruikmaakt van integraties met (Visma-)diensten. Ze betreffen (op dit moment) boekhoudkundige informatie die binnen of buiten AccountView klaarstaat en kan worden verwerkt. Denk daarbij aan facturen vanuit Visma.net AutoInvoice of bankafschriften vanuit de directe bankkoppeling. En ook heel handig: klik op de melding om actie te ondernemen op de melding.

De vernieuwde Contact-App
Misschien gebruikt u hem al. Maar als u hem nog niet kent, is het zeker een aanrader. U heeft met deze app uw financiële administratie op zak. De volgende verbeteringen zijn onder meer in deze versie aangebracht:

Preview van de vernieuwde Contact App (Gratis beschikbaar op AccountView Solo, Team en Business)
Naast elkaar: de filterfunctie en de betaalfunctie uit de nieuwe Contact-app


Aanmaningen
Als u aanmaningen elektronisch verstuurt, kunt u een kopie van de factuur als bijlage meesturen.
Het laatste venster van de rapportwizard (Rapporten> Aanmaningen) bevat daarvoor een keuzevak.

Betalingsbestanden
Als u betalingsbestanden via de directe bankkoppeling hebt verstuurd, wordt nu op de dagboekbladzijde ervan de status bij elke afzonderlijke betaling getoond. Als de bank de status per batch (betalingen met dezelfde betaaldatum) terugmeldt, wordt die getoond, anders de status voor het bestand als geheel.

Bankafschriften
Als u bankafschriften ophaalt via de directe bankkoppeling of bankafschriften inleest uit een bestand, zult u zien dat AccountView minder vaak nummers uit de afschriftregels ten onrechte voor factuurnummers aanziet.

Dit zijn maar een paar punten. Lees hier alle aanpassingen in versie 9.7a

Update door ons laten doen? Van harte aanbevolen. 


Klik op dit e-mailadres consultancy@gevers-it.nl om de update door ons te laten verzorgen. Wij nemen dan contact met u op om alles te regelen en in te plannen. Wij voeren honderden updates per jaar uit en werken met een vast protocol waardoor u zelf geen enkel risico neemt. 

Prijzen:
Update Solo: € 95,00 
Update Team: € 149,00 (max 3 werkstations)
Update Business: € 199,00 (max 3 werkstations)
Extra: koppelen AccountView Contact App: € 75,00 (maximaal 1 mobiel apparaat)

Gebruikt u AccountView op meer dan drie werkstations/terminal servers, of heeft u aanpassingen in uw AccountView omgeving, dan voeren wij de update bij u op locatie uit. Bij het inplannen geven wij u ook direct een kostenindicatie.

Geldigheid actie:
Deze actie is geldig vanaf 19-9-2017 t/m 30-11-2017

Voorwaarden:
Remote updates worden altijd via TeamViewer uitgevoerd. Zorg dus dat u beschikbaar bent om toegang te geven.

Om de installatie correct uit te kunnen voeren, is het noodzakelijk dat wij met een systeem administrator account onze werkzaamheden kunnen uitvoeren. Zorg dat uw systeembeheerder op de hoogte en bereikbaar is op het moment van de ingeplande update.

Indien u een supportcontract bij ons heeft afgesloten, hoeft u niets te doen. Wij nemen contact met u op om de update te verzorgen. Wilt u ook een support contract en altijd up to date blijven, neem dan contact met ons op. 

Wij kijken er naar uit om u wederom van dienst te mogen zijn!