Nieuwsbrief juli 2014

Groeien en loslaten; De ondernemer zelf aan het woord

Rik Gevers is ruim tien jaar geleden begonnen met een tiental klanten, zonder de wens enorm groot te worden. Een vreemde doelstelling? Niet echt, wanneer je persoonlijk contact, aandacht en zorg ambieert. Stuk voor stuk aandachtspunten die Rik ook na een decennium Gevers IT met zorg na komt. Alleen doet hij dat niet meer alleen maar met een team van 6 collega's verdeeld over 2 vestigingen, te weten in Amsterdam en Milsbeek. Waarom is het bedrijf dan toch zo gegroeid en worden er ondertussen meer dan 800 organisaties bijgestaan door Gevers?
Juist om het persoonlijke contact, de aandacht en zorg voor onze klanten te koesteren en vooral te zorgen voor continuïteit in hun processen.

Rik vertelt:
'Ik houd van persoonlijk contact met onze klanten, we leven in een wereld waar alles haastig is en mensen maar al te vaak als nummer worden gezien in plaats van als mens. Ik wilde dat ook in mijn sector veranderen. Zonder klanten had ik geen bedrijf en alleen daarom verdienen zij de waardering die zij bij ons ook krijgen.' Echter we doen daar geen concessies aan; Als een organisatie niet bij ons past of andersom en er is geen "klik" dan zijn we daar ook open en eerlijk in. Wij vinden die klik zo belangrijk dat we dan liever geen zaken doen. Raar, maar waar."

Rik is een man die precies weet wat hij wil, die het zakelijke en het persoonlijke tot een mooie mix heeft verweven. Waarom hij niet alles in eigen hand heeft is ook een duidelijk verhaal.
Rik gaat verder: 'Ik heb een vorm van Leukemie. Gelukkig kan ik hier door moderne en kostbare medicatie wel 100 jaar mee worden, maar ik zou liegen als ik zou zeggen dat ik er geen last van heb. Mijn weerstand is zwakker en daardoor moet ik meer dan een ander op mijn gezondheid letten en af en toe, hoe moeilijk dat ook is, gedwongen een stapje of twee, drie terug doen
Hoe fijn ik het ook vind om alle klanten persoonlijk bij te staan… in het belang van de continuïteit bij onze klanten heb ik keuzes gemaakt. De organisatie is uitgebreid met een aantal goede en trotse medewerkers die binnen de visie van Gevers IT de klant en haar wens centraal stellen. Dit maakt het voor mij iets gemakkelijker om soms even op wat meer afstand te moeten staan, zonder dat de dienstverlening aan de klant hieronder leidt.
Zoals ik in de werkkring gesteund wordt door mijn collega’s, heb ik thuis Marouschja, mijn vrouw, die me altijd bijstaat. Deze natuurlijke balans tussen werk en privé voelt zó stabiel, dat ik mijn visie verder uit kan bouwen door van Gevers IT een bedrijf te maken waar tevreden klanten blijven terugkomen en nieuwe klanten graag aansluiten en gepassioneerde medewerkers bij ons bedrijf blijven. Ik zie de toekomst dan ook met vertrouwen tegemoet.’


Linken?

How do they do it? Gevers IT partners interne procesbeheersing

Als het goed is merkt u als relatie van Gevers dat wij nooit iets vergeten; offerte te maken, terug te bellen, iets uit te zoeken. Misschien vraagt u zich dan af: "How do they do it?". Binnen Gevers IT werkt iedereen volgens de principes van de "Getting Things Done Methode" van David Allen. Echter wel in een meer pragmatische variant dan door David Allen ontwikkeld. Wij gebruiken er zelf Microsoft Outlook en Apple Mail/Agenda voor. Er zijn een paar basisprincipes in deze werkwijze. Onder andere: registreer op 1 locatie, gebruik slechts 1 centrale agenda, maak GEEN gebruik van taken en herinneringen in Outlook, en diverse andere kleine aandachtspunten. In 2-3 uur is ons systeem uit te leggen aan computergebruikers die daarna direct eigenlijk niets meer kunnen vergeten.
Voor ons is het systeem routine, maar als u er meer over wilt weten, brengen wij die kennis graag over.


David Allen Wikipedia

Terugblik op trainingen


Updatekorting: profiteer tot 30 september!

Visma Software introduceert een nieuwe versie van zijn bedrijfssoftware AccountView.

De software heeft een nieuwe look & feel gekregen met een modern flat design, terwijl een dashboard direct inzicht geeft in belangrijke kencijfers voor sturing van de onderneming. Met een snelzoekfunctie is het mogelijk om eenvoudig vanuit AccountView naar informatie in tal van verschillende bronnen op het internet te zoeken. Daarnaast biedt de software met de AccountView Contact app nieuwe mogelijkheden voor relatiebeheer in combinatie met smartphones, tablets en sociale media. Ook is er nu een directe koppeling met de banksoftware van ING.

Gevers-IT geeft voor het updaten naar AccountView 9.4 een een korting van 10% tot en met 30 september. De update voeren wij bij u op locatie uit.
Bel gerust 0485-478049 of mail: consultancy@gevers-it.nl voor een update-afspraak.


Uitgebreide info Accountview 9.4

Nieuwsbrief niet goed leesbaar? Klik hier
Deze nieuwsbrief is verzonden met CBX Mailstage.
Indien u deze nieuwsbrief niet meer wenst te ontvangen, klik dan hier.