Gevers staat voor snelle afhandeling en respons

Hoe kunt u ons het beste bereiken?

Ook Gevers IT is aan het groeien en daar zijn wij natuurlijk heel blij mee. Echter mag dit nooit ten koste gaan van de kwaliteit van onze service zoals u die van ons gewend bent. Gevers staat voor snelle respons en no nonsense. Daarom even een korte blik achter de schermen van onze diensten zodat wij er samen voor kunnen zorgen dat u altijd een goede en snelle service van ons blijft ontvangen.
Door de groei van ons klantenbestand is ook het aantal vragen en issues die wij dagelijks binnen krijgen, toegenomen. Vroeger belde u misschien direct naar Rik of Patrick.Tegenwoordig kunt u gewoon naar ons centrale nummer bellen en krijgt u de eerst beschikbare persoon aan de lijn. Dagelijks is er iemand op kantoor die korte vragen of problemen direct met u kan oplossen. Dit gaat veelal door remote met u mee te kijken. Dient er meer tijd aan bijvoorbeeld inrichting of updates te worden besteed, dan maken wij liever direct een afspraak met u voor een consult op locatie.
Vragen per mail worden het snelst beantwoord als u deze naar onze centrale mailbox consultancy@gevers-it.nl stuurt. Deze wordt dagelijks gemonitord om te zorgen dat uw vragen niet tussen wal en schip geraken maar altijd door een beschikbare medewerker zo snel mogelijk worden opgepakt. Tot op heden zien we veel mailtjes direct bij één van onze persoonlijke mailboxen binnen komen. Dit kan goed gaan, maar ook voor onnodige vertraging zorgen.
Dus mail naar consultancy@gevers-it.nl of bel naar 0485-478049 of 020-2181780. Krijgt u niet direct een consultant aan de lijn, dan wordt u dezelfde dag nog door ons teruggebeld. Al uw vragen worden bijgehouden in ons ticketsysteem. Zo kunnen we zien of een incident vaker voor komt, maar ook welke acties hier op zijn ondernomen en door wie. We willen immers allemaal dat issues snel worden opgelost!


Support van Gevers IT


Betaalde consultancy

Een vraag die wij ook geregeld krijgen is waarom u een factuur voor onze telefonische ondersteuning ontvangt. Veelal komt de verwarring door het feit dat men jaarlijks onderhoud betaalt aan Visma voor het gebruik van en gratis support op AccountView. De gratis support is echter alleen van toepassing als u belt naar Visma in Amsterdam (+31 20 3552999). Voor veel vragen kunt u inderdaad bij hun terecht. Soms zult u door hun weer naar ons worden doorverwezen omdat uw vraag betrekking heeft op een bepaalde inrichting in AccountView die zij niet standaard hebben aangebracht.Onze diensten worden altijd fair gefactureerd op basis van nacalculatie. Voor consultancy op locatie (op afspraak) geven wij in principe alvorens een prijsopgave.


Nieuwsbrief niet goed leesbaar? Klik hier
Deze nieuwsbrief is verzonden met CBX Mailstage.
Indien u deze nieuwsbrief niet meer wenst te ontvangen, klik dan hier.