Afbeelding: Bram van Beijnum (Support) en Marouschja Gevers (Klantenservice)
zitten standby om u te woord te staan!
​
Telefonisch advies en support is gratis voor al onze klanten.
Wij willen de drempel om contact met ons op te nemen zo laag mogelijk houden zodat we u vrijblijvend kunnen helpen en adviseren in de optimalisatie van uw processen.
Dient er door een medewerker ingelogd of meegekeken te worden via TeamViewer, om inhoudelijk onderzoek te kunnen doen, dan zullen de reguliere tarieven aan u belast worden.
Indien u een support-overeenkomst met ons heeft afgesloten, zijn de support werkzaamheden in de overeenkomst opgenomen.
U weet dan per jaar waar u aan toe bent en komt niet voor verrassingen te staan.
Heeft u nog geen overeenkomst, neem dan contact met ons op.
Dan bespreken we de mogelijkheden.
Onze ondersteuningsportal is te bereiken via deze link
Uw supportverzoek kunt u ook e-mailen naar: